Sapņu vīrietis
faustux
14.07.2004. 16:44Nu tad tā. Domāju, ka nav vērts rakstīt esejas tipa darbu, kā to par sapņu sievieti ir darījis Šulcs, bet gan uzskaitīt parametrus, kas nepieciešami, lai klasificētos šajā kategorijā. Ikviens, kam ir ko piebilst, dara to zināmu. Šādā demokrātiskā ceļā, vēlāk apkopojot rezultātus mēs nonāksim pie ideālā vīrieša "kartes". Tātad, manuprāt galvenais nosacījums varētu būt tas, ka viņam ir jābūt vīrietim pēc visiem fizioloģiskajiem un fiziskajiem parametriem.
starkins
14.07.2004. 16:47un vēlams ar erektīvās disfunkcijas problēmām :)
starkins
14.07.2004. 16:48Ja šī diskusija nevedīsies, nāksies secināt:
a) vairums Šulca lunaparka apmeklētāju nav sievietes.
b) sievietes neinteresē sapņu vīrieši kā suga.
Snow

14.07.2004. 16:51Saskaņā ar statistikas datiem, vismaz puse no jūsu sapņu vīriešiem sirgs arī ar prostatas slimībām.
Vispār jau, pirms sākt diskusiju, būtu jāvienojas par terminiem. Manā izpratnē sapņu vīrietis ir tāds, kurš eksistē tikai sapņos, jo galu galā savādāk jau viņu nevarētu dēvēt par sapņu vīrieti.
faustux
14.07.2004. 16:53c) vīrieši, apzinoties to, ka viņi nav ne tuvu ideālam, mēdz "klusē caurulītē", lai neizsauktu uguni uz sevi. Kas, savukārt, nozīmē, ka pie visā tā vēl klāt, viņi ir arī bailīgi.
Šulcs

14.07.2004. 17:00"Manā izpratnē sapņu vīrietis ir tāds, kurš eksistē tikai sapņos, jo galu galā savādāk jau viņu nevarētu dēvēt par sapņu vīrieti."
Lūk, laikam, pirmais komentārs par tēmu, kas attiecas uz tekstu "sapņu sieviete"! :)
Bet jūs turpiniet, turpiniet... :)
starkins
14.07.2004. 16:56Ja reiz sapņu, tad sapņu:
Absolūti nepieciešama īpašība - neprātīgi mīl mani. Tālāk var sekot:
1) dzīves gudrs (gudrs vispār ir labi)
2) seksuāli spējīgs. Mīļums arī netraucētu.
3) ar humoru, kas dzirkstīt dzirkstī
4) more or less uzticīgs
5) pievilcīgs
6) strādā interesantu darbu un daudz pelna
7) kam sieviete ir nevis dzīves iekrāsošanai (kā piedeva), bet kā dzīves jēga (tas saucās - razmečtalsja, očkarik).
8) ar stingru raksturu - neļauj sevi palikt zem tupeles
Nu tā.
!Šulcs 
14.07.2004. 17:04Līdz šim izklausās perspektīvi.
faustux
14.07.2004. 17:059) Vēlas, lai jums būtu kopēji bērni
10) Prot rast ar bērniem ideālu kontaktu
11) Atbalsta/palīdz/sniedz iedvesmu sievietes darbībās (gan profesionālajās, gan sabiedriskajās, gan seksuālajās utt)
12) prot rast laiku kopistiskiem pasācieniem
13) ir ar iniciatīvu bagāts un atbalsta arī tavu iniciatīvu
14) nekompleksojas
Snow

14.07.2004. 17:08Nu neko jau jums sapnīši tādi...
Kad tu sastopi sapnī kādu vīrieti, tu varbūt viņam vēl paprasi asins analīzes nodot uz saderību un pasi uzrādīt.
Vot vakar naktī redzēju vīriešus sapnī. Igauņi bija saņēmušies un pa visiem Latvijai karu pieteikuši. Daudz to igauņu vīriešu tur bija. Ņēmās uz vella paraušanu. Kur nu tur vēl kādam uzprasīt, kā viņam tur ar seksuālajām spējām... Ņe to što apvainotos, ļaunāk izietu.
starkins
14.07.2004. 17:11labi rūkts, faustuk!
Pievienojos.
starkins
14.07.2004. 17:12Snow, bet mēs tak par sapņu vīrieti runājam. Bet par to asinsgrupu runājot - nav nemaz tik smieklīgi. Ja saderīgas grupas, vieglāk tā grūtniecība norit (tā zinoši ļaudis runā).
GFS
14.07.2004. 17:12paklau, a ja nu te arī ir atrodams kāds "sapņu vīrietis"? viņš varētu vienkārši noskaitīt savas rakstura un visas pārējās īpašības, atbrīvojot mūs no sarežģītās/
apgrūtinošās/ laikietilpīgās aprakstīšanas :)
Lauric
14.07.2004. 17:13he he...ja reiz sapņu, tad sapņu!
es kaut kur dzirdēju frāzi- sapņu vīrieši/sievietes tāpēc arī ir sapņu,ka izdomāti/tas,bet dzīvē mums jādzīvo ar tiem,kas blakus-tb ņem to, kas ir un nečīksti!
starkins
14.07.2004. 17:16ja nebūs ķīmijas (tb chemistry), tas sapņu vīrietis ar tām savām īpašībām tik un tā varēs stāvēt pie ratiem. Kak nam biķ?
Snow

14.07.2004. 17:17Nu kurā sapnī jūs tādus vīriešus redzat? Es ar gribu tādu sapni.
Tur vai tik pirms miega kaut kas nav jādzer vai jāiepīpē? Vai arī vingrojumi kaut kādi specifiski?
Es simts gadus esmu gribējis redzēt sapnī to ko gribu, bet nekā.
Ja dzīvē tev vēl pastāv kaut vai 1-2% iespējamība atrast tiem aprakstiem atbilstošus vīriešus, kur tad vēl sapnī, kur nekas no tevis nav atkarīgs.
Utopija, odņim slovom.
faustux
14.07.2004. 17:17No sērijas, Lauric, "ēd, kas i, neprasi, kas i":)))
faustux
14.07.2004. 17:22..turpinājums sarakstam:
15) rūpējas par kopdzīves (jebkādā statusā, arī tad, ja kopdzīve aprobežojas ar kopējām pusdienām vai nakti viesnīcā :) materiālo nodrošinājumu un nepīkst, ka ir šajā vietā ir baigi dārgi vai arī ar nevelk ārā ar plašu žestu visādus atlaižu kuponus, lai pēc iespējas nesāpīgāk segtu izdevumus :)
faustux
14.07.2004. 17:25hm, tā aizrāvos, ka sarakstīju kā tāds eholāliķis... bet doma tak 15.punktā skaidra, vai ne?
Lauric
14.07.2004. 17:26uh! jāsāk man ar domāt...šo ta bāāigi labi tas viss izklausās!:)
starkins
14.07.2004. 17:28snow, paprasi šulcam, kā viņš savus sapņus režisē.
Lauric
14.07.2004. 17:30man režisors ir neatkarīgais! nepārdodas maita!:(
Snow

14.07.2004. 17:31Kādreiz, LU jurfaka laikos, Šulcs ar Andri man kaut ko stāstīja par domu pirms miega sapņus ietekmēt, bet, cik atceros, nekas vērā ņemams tur nebija sanācis.
faustux
14.07.2004. 17:36Tad tu, Snow, gribi teikt, ka sapņu vīrietis/sieviete ir kaut kas līdzīgs murgam?
!Šulcs 
14.07.2004. 17:35Šitajā konkrētajā topikā spamu derēja atslēgt, lai nezūd lietas būtība un zinātkāre. Buģķe sovestni, graždaņe!
starkins
14.07.2004. 17:38!Šulc, tava apgaismība ir vairāk optimistiska vai pesimistiska?
Šulcs

14.07.2004. 17:34Nea, man ir jauns fetišs - no rītiem savus scenārijus uzvest. TB - nē, nevis uzvest, bet apzināti piedalīties jau gatavā kino.
Nepieciešams: rīts, kad var ilgāk pagulēt (sorry, Snow), pamošanās Nestundā, kad miegs vēl pietiekami nāk, lai gan varētu arī celties, nu un vēlme paplosīties nesodīti! :)
Rīkojamies sekojoši: vispirms noskaidrojam, uz kura sāna guļot ir vieglāk aizmigt (man uz kreisā). Tad domājam kaut kādas sižetiskas domas (nomoda sapņi, tā to sauc?), kamēr tavs stāvoklis plūstoši pāriet pusmiegā. Netraucē arī kāds klusi dudinošs skaņas avots, lai neļautu iemigt pavisam.
Rezultāts? Tu atrodies sapnī un skaidri zini, ka tu esi sapnī, t.i. sajūta ir tāda, itkā tu joprojām domātu savas nomoda domas, bet tās ir materializējušās. Alles; enjoy! Lidinies debesīs, ja lauž iet kājām, izmet pa logu apkopēju, ja tāda pēkšņi ir uzmorfējusies tev ceļā, veic netiklas darbības ar jebkuru darbojošos personāžu - all yours.
Problēmas / bugi: pārāk atslābinoties iemiedz pavisam un situācija kļūst nekontrolējama, bet pārāk skaidri koncentrējot domas - pamosties. Bet tas ir prakses jautājums.
Vo, mļin, Cosmopolitain stila pavārgrāmata sanāca, bet kaifs neaprakstāms; vienīgais labais, kas var notikt ar cilvēku no rīta! :)
faustux
14.07.2004. 17:40Prieks, ka ieradies šīs tēmas eksperts !Šulcs! Vismaz sakarīgs bazars sāksies. A to mēs te tikai ar Starkinu par tēmu...
Šulcs

14.07.2004. 17:41Mja, kamēr rakstīju, tikmēr te vēl commenti sabira = iznāca offtopics. Bet tas par to sapņu diskursu.
GFS
14.07.2004. 17:42par to sapņu diskursu - diemžēl neesmu šo tēmu pārrunājusi ar Šulcu, bet taisnība šajā jautājumā viņam ir gan. es to atklāju jau kaut kad pamatskolā. un tā šad un tad palidinos, un tā.. :) ka, jā, un reizēm tieši tur tad arī tiek sastapti īstenie sapņu vīrieši :)
starkins
14.07.2004. 17:43Vai te ir kāda kompetenta persona, kas varētu pateikt - vai kaut puse no šeit pieminētajām sapņu vīrieša īpašībām ir sastopamas reālajā dzīvē un vienā personā?
faustux
14.07.2004. 17:4516) deklarē, ka ir gatavs mirt dēļ sievietes, bet to nedara, jo ir pārāk stiprs un spēj izķepuroties (tjipa Betmens)
starkins
14.07.2004. 17:48no manis vēl viens:
17) nav inerts, tāds, kas pa straumi slīd. Tāds aktīvs būtu. (attiecas uz visām dzīves situācijām)
faustux
14.07.2004. 17:4817) spēj radīt uzticību un paļāvību, taču tajā pat laikā ir "nepabeigtais geštalts", t.i. - atstāj vietu fantāzijai un pozitīvam noslēpumam
Šulcs

14.07.2004. 17:48Pie 16) vai arī ir pietiekami gudrs, lai piežūžātu šai sievietei ausis tā, ka viņa notic, un izmanto šo savu gudrību arī lai nebūtu tik stulbs un nepiepildītu šo savu apgalvojumu?
Lauric
14.07.2004. 17:49gan jau kāds mazohists mīt uz pasaules- bet jamais ir vai nu jau nolinčots, lai negrautu vispārējos priekšstatus, vai arī atrodas kur tālu un nesasniedzam bara sieviešu gūstā!
faustux
14.07.2004. 17:5018) spēj kritiski izvērtēt visu informāciju, nav modes/ valdošo uzskatu/ vispārējo direktīvu upuris, bet spēj pats ar savu intelektu izkapāt patiesības graudus un nodefinēt PAŠA nepieciešamības
Šulcs

14.07.2004. 17:52Vai arī, kā teica Vārdabrālis Viljamss "All the best women are married, all the best men are gay"?
faustux
14.07.2004. 17:52Piekrītu Šulca komentam pie punkta 16.
starkins
14.07.2004. 17:53Faustuk, izskatās, ka mūsu fantāzijas lidojums sāk aizbaidīt potenciālos sapņu vīrieša kandidātus :)
faustux
14.07.2004. 17:55Toč, jūtams, ka pamazām šamie raujas čokurā!
Snow

14.07.2004. 17:48Faustux: nu bet protams. Iedomājis tādu cilvēku reālajā dzīvē, tev ne tikai pretīgi paliks, bet arī vēl šķebināt sāks. Tiešām murgs kaut kāds. Es pilnīgi noteikti nojuktu prātša, ja man būtu jādživo kopā ar sapņu ideālu kaut kādu,- ne pārmest kaut ko, ne pastrīdēties, ne palamāties, NEKO. Ideāls!
Perfekta saskaņa un laime mūžīgi mūžos. Tāpēc jau mēs te dirnam un prātojam, jo nekas tāds nav iespējams.
Iedomājies, kas būtu, ja tāds sapņu vīrelis jau būtu kādai no jums pie sāniem. Jūs te būtu un jautri triektu ar mums? Figu! Sen jau zem rociņas dotos parkā sēdēt un balodīšus barot, pa ceļam aprunājoties par to cik viss ir skaisti un labi.
faustux
14.07.2004. 17:56O, vēl pāris punkti klāt:
19) Sapņu vīrietim jābūt tādam, ar kuru varētu superīgi izstrīdēties, izsmieties, pamīlēties utt
20) Sapņu vīrietim jābūt tādam, kas rosinātu domāt/ diskutēt/ runāt par šāda veida (un arī citām )tēmām.
starkins
14.07.2004. 17:57Es gan par galvenajām līnijām runāju. Sīkas nesaskaņas, viedokļu un temperamentu atšķirības pieder pie lietas ar nosacījumu, ja par ģenerālajām līnijām bazara ņet.
starkins
14.07.2004. 18:03Šulc, kakova hrena tu sapņu sievieti aizvēri? Es te gribēju mudināt viesus sākt uzskaitīt sapņu sievietes īpašības kā tas tiek aktīvi darīts šeit par vīriešiem. Mēs ar faustuku, labu gribēdamas, visu priekšā pasakām, bet pretī uzzināt ko lietderīgu mums nav dots.
faustux
14.07.2004. 18:06Tik tiešam! Spēle vienos vārtos sanāk. Nav česnīgi!
!Šulcs 
14.07.2004. 17:57Pie šitā komenta zemm www simbola pielinkoju savu teksteli par kuru tā arī neesmu dzirdējis atsauksmes, izņemot, ka neko nevar saprast. Jālasa būtu teksts zem "Ej dirst Dekart".
Šulcs

14.07.2004. 18:07Redzi, mīļais draugs. Jūs te aprakstat ideālo vīrieti un šis process ir pilnīgi pretējs tam, par ko es pie Sapņu Sievietes biju rakstījis.
TB nevis pilnīgi pretējs, bet pavisam par ko citu.
Es nekur neesmu mēģinājis uzskaitīt kaut kādas savas Ideālās Sievietes (nejaukt ar sapņu sievieti, kas ir domāta tam, lai par viņu pasapņotu un IR konkrēta persona) īpašības, jo īpaši tādēļ, ka konkrētu nosacījumu ir maz; pārējais ir patīk / nepatīk, pievelk / nepievelk, utt. tipa emocijas, vo.
faustux
14.07.2004. 18:16Pēc Šulca rakstītā tad jau sanāk tā, ka patiesībā, jau Šulcam to sievieti nemaz ar nevajaga. Pietiek ar vienu piepūšamo lelli (tā nerunā, bet ir kā tēls, kas varētu rosināt fantāzijas) un uz pilnu klapi sapņo vesels!
Šulcs

14.07.2004. 18:19Nē, tā kāreiz nesanāk :P Tu vienkārši esi ieciklējusies uz to, kā tu uztvēri šo terminu un uz tā arī balsti visu ieilgušo diskusiju!
Sapņu sieviete neatbilst nekādiem parametriem, viņa vienk. tāda ir pa-ir un pāriet.
Savukārt viens no punktiem Ideālajai sievietei (pojasņaju - tai ar kuru sadzīvot) būtu tāds, lai es zinātu, ka viņa ir ar mani tāpēc, ka viņa grib būt tieši ar mani, nevis aizpilda brīvo laiku, dipadodama apkārt ar trafaretu, pēc kura turpina atlasīt savu Ideālo (jūsu terminoloģijā - Sapņu) vīrieti, pieļaujot iespēju mani uzmest, ja tas ir sasniedzis kādu Maksimālo Punktu Skaitu.
//Paskaidrojuma beigas.
Turpinājums kaut kad stipri vien vēlāk.
starkins
14.07.2004. 18:19ATzīšos, nedaudz samulsināji. Lai gan man beidzot (!!) pieleca, ko tu domāji ar sapņu sievieti - viņa IR reāla persona. Savukārt man sapņu vīrietis = ideālais vīrietis (tb pasaku tēls). Šāds sapņu vīrieša tēls izveidojies, izejot no līdzšinējās pieredzes un šobrīd definētajām vēlmēm.
Klau, jautājums Šulcam - tu to sapņu sievieti izmanto seksuālajās fantāzijās vai sapņo, piemēram, kā jūs no rīta abi kopā pankūkas cepat, vai kā citādi?
Lauric
14.07.2004. 18:24kaut gan- no otras puses-pat ja dipado apkārt ar trafaretu- jo vairāk ir teorētiska iespēja atrast kaut ko,kas vismaz daļēji atbilst šiem kritērijiem. nu ok- viens mīl bērnus,bet Jūs ciest nevar,kāds cits stūrgalvīgs,bet sexa gigants.kurā brīdi kandidātam tiek piešķirts bonuss?3/20 vai kā savādāk?vērtējums tāds subjektīvs sanāk!katram nr.pēc kārtas jāpieliek pamatots punktu skaits būtu....tad jau arī varētu sākt meklēt!un štrunts ar pārējo!:)
...hmzj...-te sāk ost pēc savedēju kantora!
faustux
14.07.2004. 18:25Jā, klaja patiesība nereti ir biedējoša... Tāpēc arī Šulca apgalvojums, ka visu nevar novērtēt pēc parametriem...Ir visu iespējams novērtēt pēc parametriem! Galvenais - nenokompleksot un atbrīvoties arī tad, ja izvirzītais parametrs kaut kādā veidā ir pretstatā ar paša nodefinētajiem principiem, iedomām vai sabiedrības nostādnēm. Un, vai tikai nav tā, ka sapņu sievietes parametri tīšām tiek turēti miglā, lai nelaupītu sev ilūziju, ka kaut kas var būt arī nemirstīgs, jo, līdzko tu sāc savam sapņu tēlam nodefinēt parametrus, tā viņš sāk arvien vairām līdzināties vienkāršajam mirstīgajam (līdz ar to - viņš tiek pielīdzināts tādiem pašiem punktiem kā ideālais vīrietis/ sieviete). Sapņu sieviete, tā ir tā pati ideālā sieviete, tikai, baidoties no aplauziena, tu viņu ietin paranžā un neļauj ne sev ne citiem skārties klāt, - lai tikai, nedod dies', neatklātos, ka viņa ir ar "miesu un asinīm".
Sapņu sieviete = prāta konstrukcijās radies tēls, kas ļauj bailīgam subjektam izvairīties no skaudrās realitātes apzināšanās, ka viss nav šajā pasaulē pakārtots, lai piepildītu viņa espektācijas.
starkins
14.07.2004. 18:42Šulcam - ..viņa grib būt tieši ar mani, nevis aizpilda brīvo laiku, dipadodama apkārt ar trafaretu, pēc kura turpina atlasīt savu Ideālo (..) vīrieti, pieļaujot iespēju mani uzmest.."
Diemžēl pēc ļaužu nostāstiem var spriest, ka nedaudziem gadās tā laime būt kopā tāpēc, ka abi to tiešām grib. Liela daļa samierinās ar to, kas ir, kaut varbūt sirds dziļumos sapņo par ko vairāk. Nav vairs tas vecums, kad attiecības uzsāk ar domu "un tā viņi dzīvoja laimīgi un nomira vienā dienā". Tagad valda princips "carpe diem" - šodien labi abiem kopā, tad labi. Kad vairs nebūs labi, ies medīt citur.
starkins
14.07.2004. 18:50Pēc tā, kā samazinās diskusijas intensitāte, var spriest, ka pienākušas darba dienas beigas.
Šulcs

14.07.2004. 23:37Starkins - esmu kādu laiku pastāvējis kā "laika kavēklis" sev to nezinot - tagad varu ar pilnu atbildību teikt, ka labāk vienam, nekā tā. Un štrunts par tagad valdošajiem principiem, tie kaut kā mani nekad īsti nav uzrunājuši.
Faustuks - par sapņu sievieti: sorre, auzās. Sapņu sieviete ir tikai pasapņošanai un dziļi vienalga, kādas viņai piemīt pazīmes, parametri, utt. Neviens nekad to netaisās pārbaudīt.
Un runājot par parametriem un kompleksošanu - piedod, un neuztver lūdzu personīgi, bet manuprāt cilvēku salīdzināšana un piemeklēšana pēc kaut kādiem parametriem - tas ir samērā nožēlojami.
!Šulcs 
15.07.2004. 09:16Nja. Šulcs tipa rezumēja gana izsmeļoši.
faustux
15.07.2004. 09:48Da neko Šulcs nerezumēja! Par to sapņu sievieti mēs runājam vienu un to pašu, tikai Šulcs sāk ar argumentu, ka "nē, faustuks auzās, lūk, taisnība, kas manēja" un turpina izklāstīt tieši to pašu, ko es, tikai ne tik dziļi analizējot. Vārdu sakot, turpina tīņāt savu sapņu sievieti paranžā. Patiesībā, "sapņu sieviete" pakļaujas jebkurai analīzei pēc parametriem! Tas, ka Šulcs baidās to darīt, lai neaplauztos, nenozīmē, ka tā nav. Kā vakar pats Šulcs atzinās, viens no sapņu sievietes parametriem ir vizuālais... Tātad ir arī citi. Tā lūk. Un nav faustux auzās, nemaz ar ne! Šamais ir ārā (vai lēnām lien)
Un neviens ar trafaretu rokā neskraida, lai piemeklētu cilvēkus! Tas, ka tu, Šulc, neapzinies, ka arī pēc parametriem (kaut vai zemapziņā nodefinētiem) piemeklē cilvēkus, nenozīmē, ka tu to nedari. Nezināšana neatbrīvo no atbildības (kaut kas tamlīdzīgs ).
!Šulcs
15.07.2004. 10:02Kstaķi, beibes aizmirsa pieminēt, ka viņam jābūt muskuļotam (vai arī es to palaidu garām)
Snow

15.07.2004. 10:19Neizprotu, kā var runāt, analizēt un apspriest lietas, kuras dabā nemaz nepastāv.
Ideāls, saproties. Ja tāds atrastos, tak viņš ar skubu būtu jābalzamē un jāmēģina saglabāt nākamajām paaudzēm kā tāds paraugs, etalons, pat varētu teikt.
Atgādina anekdoti.
Profesors eksāmenā jautā studentam:
- Jaunais cilvēk, vai Jūs man nepateiktu, kas ir zirgspēks?
Students atbild:
- Tas ir vienu metru gara zirga spēks velkot vienu kilogramu smagu svaru. Profesors:
- Un kur tad Jūs, cienītais, tādu zirgu esat redzējuši?
Students:
- Āāā! Tas vis nav tik vienkārši. Zirgs tiek glabāts Parīzē, Svaru un mēru palātā.
faustux
15.07.2004. 10:30Jā, pareizi, !Šulc,
21) muskuļots, tiesa, bez pārspīlējumiem,
22) bez izteiktām veselības problēmām.
Mause
15.07.2004. 10:30Es te kaa apendix iejaukshos:
Shtob nje pil i nje kuril;
I cveti vsegda daril.
Bil k futbolu ravnadushen
I v kompanjije nje skushen
I k tomu shtobi on-
I krasiv bil, i siljon!
!Šulcs
15.07.2004. 10:45Es jau zināju, ka pareizi, tāpēc atgādināju :)
faustux
15.07.2004. 10:42Un tad, kad būs savākti visi parametri, varēs izstrādāt arī testu (to saucamo trafaretu), ko varētu nosaukt par Kena testu. Kā jau, ja nemaldos Lauric, ieteica, katrs interesents(e) katram parametram pieliek savu nozīmīguma koeficientu un, satiekot konkrētu eksemplāru viņā esošo noteiktā parametra daudzumu sareizina ar šo koeficientu. Rezultātā var notestēt, cik lielā mērā konkrētais cilvēks atbilst ideālam (vēl jau arī starp parametriem jāiekļauj tāds punkts kā emocionālā (nenodefinētā) pievilcība vai kaut kas tāmlīdzīgs (t.i. - novirze vai nolasījuma kļūda)
!Šulcs
15.07.2004. 11:02Jā, starpcitu, kā tad paliek ar to sporta līdzjušanu?
faustux
15.07.2004. 11:11Sapņu vīrietis nav savienojams ar dirnēšanu pie TV vai fanošanu par kautkādiem tirliņiem. Viņam ir jāfano par savu sievieti.
!Šulcs
15.07.2004. 11:21A aktīvs hobijs (ķipa piedalīšanās izturības maratonos, svaru zāle u.tml)?
starkins
15.07.2004. 11:17sapņu vīrietis - tas ir skaisti. Pasapņot vajag. Taču gadās, ka satiec definētajiem parametriem neatbilstošu eksemplāru, bet pavelcies enivei. Labi, ja sapņu vīrieša tēls tajā brīdī nolien maliņā. Bet nenolien, maita, un čakarē dzīvi. Ko darīt - nesapņot vispār vai kā?
faustux
15.07.2004. 12:12Interesanti gan, kāpēc tev pēkšņi, Starkin, tas parametriem neatbilstošais eksemplārs ir iepaticies? Manuprāt, viņš tev iepatīkas dēļ kaut kādas pazīmes (iespējams, pirms tam nenodefinētas vai neapzinātas). tas tikai nozīmē to, ka pētnieciskais darbs nav bijis akurāts, precīzs un pilnīgs.
Par piedalīšanos maratonos un iešanu uz svaru zālēm.. To viņš dara tādēļ, ka tādā veidā viņš uzlabo savu fizisko kondīciju, turklāt viņam tas sagādā prieku un pēc tam viņš ir laimīgāks un baudāmāks apkārtējai sabiedrībai. Turpretī, dirnēšana pie TV ir sava veida šo pasākumu kompensācija, ko cilvēciņš dara tāpēc, ka viņam pašam slinkums/ kompleksi utt izpausties līdzīgā ampluā.
faustux
15.07.2004. 12:17Atbilde Starkinam uz jautājumu: ko darīt? : izanalizēt iepriekš nodefinēto parametru atbilstību realitātei. Vai tiešām tas, ko tu esi nodefinējusi par sapņu vīrieša parametriem, priekš tevis (konkrētajā tavā gadījumā) ir īstie? Varbūt tu esi pakļāvusies sabiedrības spiedienam, stereotipiem, ģimenē dominējošiem ideāliem utt? Varbūt tava sirsniņa klusībā pīkst pavisam par ko citu???
Šulcs

15.07.2004. 12:28Faustuk, man liekas, ka tu pārāk stipri pavilkusies uz Cilvēka Sociālzinātniskās Klasifikācijas iespējamību. Kā arī nez kādēļ paļaujies uz faktu, ka pati sevi pazīsti un spēj kontrolēt.
Ar interesi, protams, gaidīšu tavu Zinātniski Pētniecisko Darbu, ko apsolos pat publicēt, bet vēl ar lielāku interesi gaidīšu to mirkli, kad satiekot kādu personu, visi tavi kritēriji aizlidos k jedrenoj maķerji...
Ja tu, protams, neturpināsi līdz sirmam vecumam rūpīgi ierobežot savu dzīvi ar pašas izstrādātu trafaretu! :)
starkins
15.07.2004. 12:23Nu, ņemot vērā, ka ideālais jeb sapņu vīrietis ir prāta konstrukcija (atšķirībā no šulca sapņu sievietes), tad tas, par ko pīkst sirsniņa, ne vienmēr savietojas ar šīm prāta konstrukcijām. Un, es neatkāpjos no iepriekš definētajiem sapņu vīrieša parametriem.
faustux
15.07.2004. 12:38Es tak, Shulc, nedzīvoju ar trafaretu rokā, tāpat kā tu katru nakti neieritinies blakām savai sapņu sievietei! Bet pētnieciskais darbs paliek pētnieciskais darbs, tādēļ maksimāli ir jāapzina visi aspekti, parametri utt.
Lauric
15.07.2004. 13:05tjā-man ir aizdomas, ka valsts IK pēdējo pāris dienu laikā ir mežonīgi krities!
faustux
15.07.2004. 14:05Kāds tur sakars ar valsts IK???
Lauric
15.07.2004. 14:39vistiešākais!:)
faustux
15.07.2004. 14:49Shulc, vai tik shī nav tavā lapā komentāriem bagātākā diskusija? :)
Varbūt mums ar Starkinu kāds medaljons vai vimpelis pienākas?:)))
Šulcs

15.07.2004. 14:54Ir jau gan pate bagātākā... :)
Par goda vimpeli kaut ko izdomās, tipa "Dajoš pjaķiļetku za dva dņa" vai "Nopelniem bagātais Datubāzes Pietaisītājs" vai kaut kā tā! :)
Nav tik skaidrs, vai to vimpeli tā dāvāt, vai ceļojošo taisīt?
Lauric
15.07.2004. 16:43ceļojošo būs godīgāk!:)kas to zin,kur vēl kāds pietaisītājs uzradīsies!
tuss
15.07.2004. 18:21mnja. nu jums diskusijas. es nemaz nebiju iedomājusies, ka vīriešiem var būt tik daudz īpašību:)
domāju, ka ar sapņu vīriešiem ir tāpat kā ar susļikiem:
-ti susļika viģeš?
-vot i ja nje vižu... no on tam jesķ
!Šulcs
15.07.2004. 19:10Ja jau faustux ķipa ķēries pie sapņu parametru definēšanas, tad par ļaunu nenāks palasīt Apollo sadaļas "viņš un viņa" bezjēdzīgo rakstu komentārus. Tur dažas ma@#$% reproducē savus sapņus onlainā. Tā sacīt, plašāks respondentu loks.
froztyz 
16.07.2004. 12:02es warbuut buushu mazliet neoriginaals, bet jaasaka ka sapnju wiiritim ir jaabuut nosleepumainam.. ar nezinaamaa piewilciibu liidz ar to konkretizeejot kaadas iipashiibas sapnju wiiriesha teels absoluuti zaudee sawu piewilciibu, izpleen taaapat kaa paraadijies... sapnju wiirietim ir te jaaparaadas te jaapazuud.. ne jaaprecas.. Sapnju wiirietis paraadas (sapnii :) kauu4 uz 5 minuuteem.. no winja newar noweerst skatienu.. wiegli nowirmo winja aromaats (sharms, intravertais aromaats, ko veelams arii intraverti uztwert) un tad winsh pazuud.. un rieshi tas winju padara ideaalu.. jo tobriid mees nedomaajam ka winsh aizies maajaas nowilx wiegli ieswiidushaas zekes, iemetiis taas istabas stuurii.. aizmirsiis nolaist poda brilli un nieiemaaciis deelam nesist sawus beernudaarza pulcinja biedrus.. un wakaraa skatoties futbolu klusiibaa atraugaajas... sad but true :D
Šulcs

16.07.2004. 15:37Tā, froztyz, šito lasi ļoti lēni un uzmanīgi.
Ja es vēlreiz ieraudzīšu, ka "v" vietā tiek lietots "w" - bans momentā un bez pārsūdzēšanas tiesībām. (arī garumzīmju lietošana nav grēks, lai gan atšķirībā no iepriekš minētā - nav obligāta).
Capiche?
Lauric
16.07.2004. 15:59khe...:)mācāmies rakstīt pareizi!:)
starkins
16.07.2004. 16:07šulcs un froztyz par vienu un to pašu runā - sapnis, uz kuru nolūkoties pa gabalu. A mēs par sapņu vīrieti, kuru vēlamajā variantā vēlētos sev blakus, ar visām iesvīdušajām zeķēm. Kuram gan negadās iesvīdināt zeķes...
!Šulcs
16.07.2004. 16:14Iegādājieties suni. Atkarībā no šķirnes, dabūsiet vēlamo īpašību kopumu.
starkins
16.07.2004. 16:16man kaķi patīk labāk.
!Šulcs
16.07.2004. 16:24Kaķiem ir mazākas parametru variācijas, līdz ar to - mazākas iespējas izvēlēties.
starkins
16.07.2004. 16:35Tas nekas.
!ob 
16.07.2004. 17:10Beidziet traucēt miegu!
starkins
30.11.2004. 16:36Vēlreiz pārlasījos šo neticami interesanto un pamācošo diskusiju. Radās topiks: iekšējā pasaule vs. ārējais izskats. Nez kāpēc vīriešiem šķiet pilnīgi normāli deklarēt, ka sievietei arī pēc kaut kā ir jāizskatās, un ka ar daiļi iekoptu dvēseles un prāta dārziņu vien nepietiek. Ņet bazara, piekrītu! Bet kāpēc vīrieši neiedomājas, ka arī sievietēm nepietiek ar vīrieša iekšējo daili, arī viņām gribas sev blakus koptu vīrieti, kas rūpējas par to, kā viņš izskatās (es nerunāju par dabas doto skaistumu / neskaistumu vai pārspīlētu tieksmi uz ārišķībām!). Lai nu ko runātu, bet attieksme pret savu izskatu tomēr daudz par ko liecina... Un nepārprotiet - es neesmu pret dvēseles un prāta dārziņa rūpīgu kopšanu!
Šulcs

30.11.2004. 16:57Jebkura cilvēka fasādi var sakārtot un / vai atremontēt, vajag tikai vēlēšanos.
Silikonu smadzenēs gan vēl neliek.
starkins
30.11.2004. 17:00A kā "iepotēt" tādu vēlēšanos?
Šulcs

30.11.2004. 17:02Mļa, nu a kur tad paliek "smalkā sieviešu intuīcija, viltība un nemanāmā manipulācija"? Izdomā!
bahaa
30.11.2004. 17:04he hee... tur var tikai labu dariit naakamajaam paaudzeem... jau no beerna kaajas :)) stingru unakuraatu audzinashanu pareizu motivaaciju utt.
starkins
30.11.2004. 17:05Bļa, atkal viss uz sieviešu pleciem. ZB! Paši kādreiz kaut ko varat izdarīt saviem spēkiem un ar savu varēšanu vai nevarat!
bahaa
30.11.2004. 17:08nu vot i miiljaa smaate stagad i jaalamaa.. un teevi par savu klaat neesamiibu tik svariigaa momentaa kaa audzinaashana.. bet .... ajjj... sapnju viirietis!!.. nedzeniet luudzu mani depresijaa!!!! :))
Šulcs

30.11.2004. 17:11Tev ir vēlme un vajadzība, tu arī domā, kā to sasniegt.
bahaa
30.11.2004. 17:14nu re - trekns punkts diskusijai ! :)
Šulcs

30.11.2004. 17:27Nē, es jau tikai savā vārdā, negribu tak atturēt tautu no glābšanas misijas apziņas un padomu došanas, ko jūs!
bahaa
30.11.2004. 17:38nu suudiigs moderators no tevis sanaaktu he hee :))
Šulcs

30.11.2004. 17:41Dies pasargi ja es te kaut ko mēģinātu moderēt. Tak dzīvu mani apraktu! Vilku bars visriņķī! :)
bahaa
30.11.2004. 17:42hek... un kam tu to saki!? :)
starkins
30.11.2004. 17:47Ak, nabadziņi.
"Tev ir vēlme un vajadzība, tu arī domā, kā to sasniegt".
Niknums mijas ar lielu vilšanos...
bahaa saberzee notirpushaas rocinjas
30.11.2004. 17:50starkins kas uz sirds?
starkins
30.11.2004. 18:02Vot tas arī ir uz sirds! Es neskaidri izteicos?
Jollka
30.11.2004. 17:20Vai, nemaz nebiju šo lasījusi... Pilnīgi vai piekusu...
Starkina un Faustuka nodefinētie ideālā vīrieša parametri ir sajūsmas vērti. Ja tāds, vai ziniet, man te ienātu pa durvīm un paaicinātu - aizskrietu ņemargaja.
Bet ir viena problēma... Vai jūs maz varat idomāties, kāda sieviete tādam ir ideāls?! Manī sāk mosties kompleksi, kādi man nekad nav bijuši, kur nu vēl tie, kuri aizgājuši gulēt jau videnes laikā. Ja šitas brīnums materializētos, tad bez pāris maģistriem, dažām medaļām sportā un Kleopatras ārienes točna nespīd!
starkins
30.11.2004. 18:03Turpinot diskusiju, dilemma iestājas sekojoša: Ir vīrietis, ar kuru ir baigi incanti, kurš visādi citādi fascinē, bet Pilnīgai Laimei traucē manis pieminētie "flaws". Un nesakiet, ka esmu virspusēja, dumja vai vēlnezinkādatur. Tiešām neticu, ka vidējais aritmētiskais Latvijas vīrietis gribētu sev līdzās nekoptu, pret savu apkārtējo vidi pofigistisku sievieti.
Piedodiet, protams, par šito dusmu izvirdumu, bet sirds pilna šodien (zvaigžņu stāvoklis laikam tāds)
starkins
30.11.2004. 18:10Jollka - > piekrītu. Bet runa ir par sapņu vīrieti. Un tak savos slēptākajos sapņos nav grēks arī sevi iedomāties kā tādu kleopatru ar trim maģistra grādiem un britnijas virsbūvi :))
faustux
30.11.2004. 18:13Mja, un kamēr mēs te gruzījamies, tikmēr kāda pa kluso, izmantodama visas zināšanas par tēmu "vīrieši no Marsa" ņem un nocopē to paplukušo vīreli, safrizē, sačubina un tad nu mums ņem un skauž, ka mūsu dēļ viņš ''sitā necentās, bet šīs dēļ....
A īstenībā izrādās, ka ne jau tas vīrietis ir centies, bet tā sieviete no viņa lelli ir uztaisījusi.
Jollka
30.11.2004. 18:12Strakin, par sakoptību piekrītu. Bet šo lietu mainīt vari tikai Tu. Pieņemt viņu tādu kāds ir, un pamazītiņām izmainīt dārgā vīrieša attieksmi pret savu ārieni. Visdrīzāk, ka viņš ļausies, ja pasniegsi to tā - "cik labi Tev izskatās tas un šitas, vai mīļumiņ nevajadzētu nomainīt to un to, tu taču tāds stilīgs un moderns, Tev noteikti piestāvētu..." utt. :) vairāk nerakstīšu, citādi vīrieši apvainosies :)
Cita ceļa nav. Ja izrādi viņam savu patiku, tas automātiki tiek uztverts kā pazīme, ka Tev patīk viss. Ja aizrādīsi, izrādīsies, ka Tu pievērs uzmanību nevērtīgām lietām, nobīdot viņa patieso, unikāli brīnišķo būtību otrā plānā :)
faustux
30.11.2004. 18:20Mja, šitā manipulācijas tehnika man kaut kā nesokas :( Robi izglītībā, kā sacīt jāsaka...
Jollka
30.11.2004. 18:22Ja godīgi, nav jau tā, ka tā ir tikai mana personīgā pieredze. Ir novērots, ir secināts un galu galā šis tas pamēģināts praksē :)
Strādā labi, vienīgi drusku lauž ar to no sirds nodarboties. Tas tomēr ir talants.
Bet pamēģināt vajag :) Nu ja jau puisis patīk! Varbūt maza piepūle un skat! pašai savs Batman-Klūnij-Breds mājās :)
starkins
30.11.2004. 18:24Jā, Jollka, man droši vien pie tevis pritvātstundas vajadzētu ņemt. Bet lieta tāda, ka es nedomāju, ka tas ir taisnīgi - man pašai par sevi jārūpējas, lai varētu cik necik konkurēt tirgū, kaut vai lētajā segmentā. Esmu ieguldījusi darbu sevis veidošanā, un pēc tam vēl jāveido vīrietis. Varbūt esmu glupa un tāpēc man ar vīriešiem arī neveicas. Nezinu. Bet kaut kā nav iekāriena, vismaz ne "из горничных делать королев".
faustux
30.11.2004. 18:27A kur lai to batman-klūnij-bredu pēc tam grūž? Vēlāk izrādās, ka tādu kā nevajadzīgu mēbeli esi atvilcis. Turklāt, šamais pieradis, ka ap viņu cackājas, ar laiku ņem un sāk pieteikt savas pretenzijas...
Mja, neiemācīja mani mammīte būt gudrai kā sievietei! Vot tagad kvernu viena pate!
Jollka
30.11.2004. 18:27Varbūt problēma ir tā, ka sievietes mūsdienās karjerā gatavas ieguldīt vairāk enerģijas, kā vīrietī. Es savā (nav jau tā ka pārāk garajā :)) mūžā neesmu redzējusi foršus vīriešus, kuru dēļ nav jācenšas. Un tas, ka es to atzīstu, nenozīmē, ka esmu par to sajūsmā :)
starkins
30.11.2004. 18:36Tas tik un tā nav taisnīgi.
faustux
30.11.2004. 18:35A zini, kāpēc sieviete karjerā ir gatava ieguldīt vairāk nekā vīrietī? Tāpēc, ka tas, ko tu ieguldi sevī, ir uz mūžu, bet tas, ko vīrietī - tas līdz nākamajai viņa sievietei :)
bahaa
30.11.2004. 18:36joopcik atliek tik bik noveersties darbos.. nui samuldeets... naulaika lasiit.. jaabrauc pie draudzenes... un hehee pie viina glazes shitaas ten pasha smuuzhiigaas probleemas par misteru ideaalo jaarisina :)))
Jollka
30.11.2004. 18:39Fuj, faustux, pesimiste :)
Es jau ar te sarunāju ne par tēmu. Sapņu/ideālais vīrietis, protams, ir viss tāds brīnišķīgs jau uzreiz, bez manipulēšanas un pārtaisīšanas.
Dzīvē noder vienkārši gudrs, asprātīgs, pieklājīgs un tīrīgs (reālos apmēros) :)
Starp citu, šo īpašību pastiprināšanai un nelāgo notušēšanai labi noder iemīlēšanās - tautā saukta "rozā brilles". :)
bahaa
30.11.2004. 18:48diivaini gan.. a vechi tik nosmiin uusaa un neceljne ausu visaa shai sakaraa :)
zosis rudenjos tur augshaa lido muuzhiigi! :) teica remarks kaut kaa taa kaut kad ... un taapt viirishi ir taadi kaadi vinji ir... un visas taas sarunas noder tik vien kaa lai sajustu sievieshu lielo solidaritaati :)
faustux
30.11.2004. 18:44a kas jādara, lai iegādātos tās brilles? Es jau labprāt, bet kaut kā nesanāk...
bahaa
30.11.2004. 18:52rozaa brilles tagad naak komplektaa ar pudeli laba viina :)))
labi miiljie! lai jums jauks vakars!
faustux
30.11.2004. 18:53Mjā, man gan no tā vīna tikai tāda kā katarakta, kā tāda plēve acīm priekšā aizvelkās... Bet rozā toč tā nav
starkins
30.11.2004. 18:53Mēs ar Faustux jau apsveram domu par gardo dzērienu iekšķīgu lietošanu šovakar šīs tēmas sakarā. Dažām sievietēm māmiņas šūpulī ir ielikušas to "smalko sieviešu intuīciju, viltību un nemanāmo manipulāciju", kamēr citas "bliež" pa taisno (droši vien pašām nemanot nereti iebliež ar pieri sienā)..
Usjo, kļient sozrel. Jāiet iedzert.
bahaa
30.11.2004. 18:56nu i laiki pienaakushi! :) masveida sievieshu skaidraa praata un apzinjas sliicinaashana.....
faustux
30.11.2004. 18:56Jā, dažām sievietēm māmiņas šūpulī ielikušas to "smalko sieviešu intuīciju, viltību un nemanāmo manipulāciju", bet citām tēvi - vienu buteli alkogoļa.. He he he..
īdzersim, mos, par tīm mužikiem!
Smejmoon
01.12.2004. 06:59tikai divu jautājumi:
1) Kā samērot 'daudz pelna', 'daudz sporto' ar 'pievērš visu laiku sievietei un bērniem un iepirkumiem dažāda veida'?
2) Kur palika - 'spēja pieciest un saprast sievieti, kāda tā ir'? Jebšu man nav skaidrs par kādiem termiņiem ir runa.
bahaa
01.12.2004. 10:24nus, starkins, kaa bija? ;)
starkins
01.12.2004. 10:52Smejmoon - > A kur tu izlasīji, ka ir jāsamēro "daudz pelna" ar "daudz sporto" un vēl pievērš VISU laiku sievietei un bērniem un iepirkumiem? Tas nu gan nav obligāti, it īpaši par VISA laika veltīšanu, jo es pati nevēlētos veltīt visu laiku vienam cilvēkam. Tas ātri vien noplicinātu attiecības.
Bet par to pieciest sievieti, tas nu gan tā neforši izklausās. Saprast - to gan (lai arī saprast sievieti varētu būt mission impossible jo pašas sievietes bieži vien sevi nesaprot). Bet pasapņot, kā jau minēju, drīkst :))
vasjox
01.12.2004. 12:22Par to "saprast". Varbūt pietiek ar to ka runā, tb stāsta par savām izjūtām un domām, kā arī uzklausa sievieti?
Lauric
01.12.2004. 13:18uff- nu gan jumsim te atlaiž! Lasu un nevaru vien beigt priecāties- nu jā, ko gan es vēl varētu darīt!
starkins
01.12.2004. 15:11Jā, Vasjox, tu esi pareizi sapratis. :)
faustux
01.12.2004. 15:28vasjox ssāk pietuvināties vajadzīgajiem parametriem :)
Snow

01.12.2004. 15:28Tāda kā baigā gaušanās par likteni te sanāk.
faustux
01.12.2004. 15:29Nu jau vairs nav, snow, tas bija vakar. Shodien tikai taadas refleksijas
Smejmoon
01.12.2004. 16:14Ok, dāmas! Par saprātīgu kompensāciju varu jums ražot šādus keksus.
Prasības kandidātiem - atmiņa (tiks piedrāzta), nenotrulināti refleksi (tiks nodrāzti), pimpis, 3h nedēļā brīva laika + pus stunda katru dienu izņemot sestdienu un spēja pelnīt vismaz 350 latus mēnesī.
3-4 mēnešu laikā jums būs nedaudz brīvāks un varēsiet iet uz aijrobikas, modernā baleta, zīmēšanas pulciņiem un apaksveļas (arī vīriešu), virsdrēbju un veselīgas pārtikas veikaliem.
Ja gribat vēl, lai smuki ģērbjās, nāksies piemaksāt, jo lai arī es spēju visu, tomēr stilists neesmu. :)
faustux
01.12.2004. 16:54Mums te kaut kādu buratīno piedāvā!... Dāmas, neņemam šito! :))
Snow

01.12.2004. 18:08Eu, k'mon, viņam ir pimpis!
Lauric
01.12.2004. 22:15Tiešām, neba nu kādu transvestītu piedāvā!
faustux
02.12.2004. 09:38Jā, jā - pimpis sejas vidusdaļā un gan jau ka kā kaķim - atskabargains...
Lai gan... viss jau atkarīgs no tā, kurš taisījis...
Lauric
02.12.2004. 14:07Fuj- tu gan paliec rupja! :)
faustux
02.12.2004. 16:36Nea, nepalieku rupja - vienkārši atklāju savu patieso būtību :)) Visiem par lielu izbrīnu :)
EzyFjxot

20.09.2011. 11:52lnh08A fawghhjo ztvfpbav jphgwsdz
hDbDjiFGhSRkST

20.10.2011. 18:39fmfgrprc jwinmdka dnkciumi
jZuDXrikdVIZ

20.10.2011. 19:53epcylsol rioccfpr iisjidav
rHKdkYlNtBjh

21.10.2011. 23:19hjqoqskd cihajhgj fkghbkfs
RsUaTHzePJYeeYp

22.10.2011. 00:34xqmywkxx vumhpiij sjttuyed
VdPPbPfkzNrMQ

22.10.2011. 01:41bpyyxuii smgcecfv ahfcfcpe
xuYFqrPHlfwSt

22.10.2011. 04:02nrqjdeoq aygcacau ycwxuvke
YHvUENuOuquUtJN

23.10.2011. 08:12iuybynki bysxtezc glsusrwr
KtjPtRZHM

23.10.2011. 09:23sorazgkf ievmyecd newwmign
XllPbfFlTRB

23.10.2011. 10:36zwzrvyuk brtblgyt edvmingh
AUqxhwPkYDfmaZWm

23.10.2011. 11:49juxpnhum frimcjca obgcrojq
OJCRJirMyOIMLvVsBXw

01.11.2011. 17:27jilovzhx ahnvyccp tmsmwzrj
HJkUSLEdq

09.11.2011. 16:57ttcjkito lpxokxir wtmtaftl
mVjnRItEgfBLFxlJKm

09.11.2011. 23:33qyqbtfcx uzdyratk itdlsxhf
YsIRqcckZFnycElolbj

10.11.2011. 06:49ebydwnfj fmptazlf cooynddr
jEzreFrOpckTjMbcT

10.11.2011. 14:04mxtlqcvn beqapigc hvltbejl
XxOQeCJeVl

10.11.2011. 21:20rxyttrjq uztkguap xvphcidd
DAfrQZKLBeRzECOjDPq

11.11.2011. 04:40pjlceebc cgrtzmqh fcxusrlg
BiYmgMXcKSOPl

11.11.2011. 11:57naibwejc divtnuao wtcedbhm
tmpklJEwLNoA

11.11.2011. 19:16fvhxrxjx thfbdkta zagodwfw
paklausies
Mos Def: AuditoriumMos Def — tas ir labs nigga. Ļoti labs nigga.
kur varam
satikties
-
Tēmas eksistē tik ilgi, kamēr tiek uzskatītas par aktuālām.
Tēmu pievienošanu, vismaz pagaidām, uzskata par Reģistrēto Lietotāju privilēģiju.
